Manifest "Waardig Ouder Worden" overhandigd aan PCOB Urk

PCOBdinsdag 10 juli 2018 19:39

Vandaag, 10 juli 2018, heeft fractievoorzitter Meindert Bakker het manifest "Waardig Ouder Worden" overhandigd aan Johannes Schenk, voorzitter van de PCOB Urk. Meindert was aanwezig op uitnodiging van de PCOB om vervolg te geven aan de gesprekken die de PCOB heeft gevoerd met de verschillende fracties in de Urker politiek.

"Wij zijn erg blij en dankbaar dat we in het coalitieakkoord 2018-2022 het volledige manifest "Waardig Ouder Worden" hebben kunnen opnemen, met steun van onze coalitiepartners", aldus Meindert Bakker. Ook de PCOB, bij monde van voorzitter Johannes Schenk, toonde zich blij hiermee, en gaf aan dat de Urker PCOB dit manifest van harte ondersteunt. De voorzitter van de PCOB gaf aan scherp te zijn op de uitvoering daarvan richting college en politieke fracties. Dat juichen wij als ChristenUnie natuurlijk van harte toe, want samen met maatschappelijke organisaties doelen bereiken is wat ons betreft het voorbeeld van participatie!

Reacties op 'Manifest "Waardig Ouder Worden" overhandigd aan PCOB Urk'