Coalitieakkoord gepresenteerd

fotoowoensdag 16 mei 2018 20:25

Vanavond, 16 mei 2018, hebben ChristenUnie Urk, Hart voor Urk en SGP Urk het coalitieakkoord "Urk mit Eenkanger" gepresenteerd. Een ambitieus akkoord met vele mooie plannen voor Urk. We zijn als lokale ChristenUnie blij en dankbaar dat we veel zaken uit ons verkiezingsprogramma hebben kunnen verwezenlijken.
Als drie partijen hebben we constructief en open onderhandeld. De sfeer was goed en duidelijk was te merken dat we er samen iets moois van willen maken. En dat gaan we ook doen!
Mit Eenkanger. Samen. Dat betekent dat we ook de samenwerking hebben gezocht met externe partijen en instanties, zoals Anja Keuter (Gemeentebelangen), welzijnsorganisatie Caritas en de Bedrijvenkring Urk. Zij hebben een belangrijke input gegeven aan het akkoord.

We gaan ons als coalitie, maar ook als lokale ChristenUnie fractie, inzetten voor Urk. We willen het goede zoeken voor ons mooie dorp, natuurlijk onder de zegen van onze Hemelse Vader.

Het coalitieakkoord is HIER te vinden.

Reacties op 'Coalitieakkoord gepresenteerd'