Mars voor het Leven

FD92557F-6DE1-4EDF-B5CD-469CEE2F519Dmaandag 13 november 2017 19:55

9 december 2017 is de 25e Mars voor het Leven. Vorig jaar liepen er 5.000 mensen in stilte rond de regeringsgebouwen om op respectvolle manier aandacht te vragen voor de beschermwaardigheid van het leven en voor de nood achter de 30.000 abortussen die jaarlijks plaatsvinden in Nederland. ChristenUnie voorman Gert-Jan Segers was toen ook aanwezig.

Mars voor het Leven Den Haag

9 december

De 25e Mars voor het Leven is op zaterdag 9 december de afsluiter van de Week van het leven

Vorig jaar liepen er 5.000 mensen in stilte rond de regeringsgebouwen om op respectvolle manier aandacht te vragen voor de beschermwaardigheid van het leven en voor de nood achter de 30.000 abortussen die jaarlijks plaatsvinden in Nederland. Hierbij waren o.a. Gert-Jan Segers en Kees v/d Staaij aanwezig als sprekers. U kunt hun toespraken en die van anderen terugkijken op onze website.

Als christelijke stichting weet Schreeuw om Leven zich geroepen om in Nederland een boodschap van hoop en leven mee te geven, een leven van verstandige keuzes en gezonde seksualiteit. Met als gewenst gevolg dat er minder ongewenste zwangerschappen zijn en dus ook minder abortussen en minder leed. We streven ernaar om voor elk kind dat er door abortus niet mag zijn, iemand mee te laten lopen in de Mars. Dat betekent 30.000 deelnemers. Een hele klus, tenzij u en de rest van Nederland opstaat vóór het leven.

Wat u uzelf kunt afvragen: Ben ik vóór een cultuur van leven?
Zo ja, loop mee met de Mars voor het Leven in Den Haag.
Zo ja, roep uw omgeving op om hetzelfde te doen. Op de regio-avond wordt u toegerust om dit te doen.
Wat kan/wil ik nog meer doen? Bekijk de mogelijkheden.

We bidden dat de Mars voor het Leven een blijvende impact mag hebben op een ieder die aanwezig is, de sprekers aanhoort en meezingt met de liederen. We zien ernaar uit dat er een liefdevol en sterk signaal uit mag gaan richting de samenleving en politiek. We hopen dat u uw bijdrage hieraan wilt overwegen. Er is genoeg te doen. We staan altijd open voor ideeën en horen graag van u.

Busvervoer verzorgd door Urk4Life

Net als voorgaande jaren vertrekken er ook nu weer bussen van Urk naar de Mars in Den Haag.
Het busvervoer werd afgelopen jaren gesponsord door verschillende bedrijven en was het busvervoer voor de deelnemers gratis.

Dit jaar willen we een bijdrage van 5 euro vragen.

Als er samen met de sponsoring geld over blijft, zullen we dit doneren ten gunste van de organisatie van de Mars voor het Leven. Dit jaar worden veel onkosten gemaakt om van de Mars voor het Leven tot een geweldig succes te maken. (De locatie Malieveld, de diverse toilet faciliteiten, het catering paviljoen en de  beeld& geluidsinstallaties) Reserveer uw plekje via www.urk4life.nl

Om een impressie van de Mars van vorig jaar te krijgen, kunt u een kijkje nemen bij de foto’s.

FD92557F-6DE1-4EDF-B5CD-469CEE2F519D423,2 kBimage/jpegdownload

Reacties op 'Mars voor het Leven'